jadę do miasta

Poniedziałek, 29 marca 2010 | dodano:29.03.2010
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Dziś (prawie) zaraz po pracy mały wyjazd do Wrzeszcza. Prawie, bo kilka drobnych spraw opóźniło start i w efekcie nie udało mi się dojechać przed zamknięciem sklepu. Ale przejażdżka była miła. Ciepło, sucho, wiatr w plecy. W drodze powrotnej zatrzymałem się w wysepce i kupiłem spinkę do łańcucha w starym rowerze. Teraz będzie mi łatwiej utrzymać napęd w czystości.

Następny postój - poczta we Wrzeszczu. Przede mną w kolejce był jakiś gość z dwiema siatkami (tymi niebieskimi z Ikea!) listów do wysłania, makabra. Miałem sporo szczęścia, bo on trafił do jednego okienka a ja do drugiego.

Po wjechaniu na Morenę skręciłem do lidla, aby jeszcze raz ocenić kaski rowerowe z aktualnej promocji. W ubiegły czwartek oglądałem je w innym sklepie, ale jakoś nie przypadły mi wtedy do gustu. Dziś chyba podziałał marketing z forumrowerowe.org, bo zakupiłem ten stalowo - czarny.

Jutro, jeśli chęci i pogodą dopiszą, powtórka trasy.