niedziela na rowerze

Niedziela, 8 sierpnia 2010 | dodano:08.08.2010
Kalorie:kcalPodjazdy:417mRower:
Dzięki bikestats poznałem fajnych ludzi. Dziś w realu :-) Razem z Marcinem Marchosem, Łukaszem Luszim oraz Sirmichem, nie zapominając o reszcie ekipy rowerowej z Hestii, wjechaliśmy na górę Donas. Start pod katedrą oliwską, rejestracja GPS rozpoczęta na pierwszym postoju po podjeździe na Pachołek. Trasa przez Gołębiewo i Źródło Marii, w tempie wycieczkowym. Po zdobyciu Donas część ekipy odłączyla się aby zjechać do Gdyni, a reszta - po postoju na wiadukcie nad torami kolejowymi Gdynia - Osowa - pożegnała się.

Ja i Marcin chcieliśmy jeszcze dojechać do drugiej wieży widokowej - w Kolibkach. Dobra mapa by nam pomogła, ale jakoś trafiliśmy w końcu. Dzisiejsze powietrze było bardzo przejrzyste, zapewniając wspaniałe widoki na wiele kilometrów. I wbrew prognozie na ICM nie zmokliśmy. A już na koniec w Sopot mega-wypasione gofry. Czyż to nie był udany dzień ;-)

<iframe width='465' height='548' frameborder='0' src='http://connect.garmin.com:80/activity/embed/43700491'></iframe>