pętla po Kaszubach: Ząbrsko Górne

Niedziela, 22 sierpnia 2010 | dodano:22.08.2010
Kalorie:kcalPodjazdy:199mRower:
Na mojej pierwszej wycieczce w pedałach SPD nie obyło się bez popisowego upadku na boczek :-)

Trasa rozpoczynała się w Ząbrsku Górnym i wiodła czarnym szlakiem w stronę jeziora Łapińskiego (tam dopiero właczyłem rejestrację w GPS). Jazda w SPD dobrze mi szła aż do większego postoju mniej więcej w połowie planowanej trasy. Tam się chyba za bardzo odprężyłem, gdy ruszyliśmy powstała niejasność co do kierunku jazdy, zwolniłem i zapomniałem o wypięciu nogi - i za chwilę leżałem na boku. No nic, jak się nie przewrócisz to się nie nauczysz. Potem miałem jeszcze jedną sytuację, i w ostatniej chwili uwolniłem nogę i podparłem się - całe szczęście, bo była by kąpiel w błocie.

Od tej wywrotki rejestracja trasy jest podzielona na dwie części.

<iframe width='465' height='548' frameborder='0' src='http://connect.garmin.com:80/activity/embed/45666716'></iframe>

<iframe width='465' height='548' frameborder='0' src='http://connect.garmin.com:80/activity/embed/45666724'></iframe>

No tak miękki upadek w SPD to ważna rzecz :-) Ja miałem pierwszy niestety łokciem prosto na asfalt. Wkrótce będziesz się wypinał odruchowo- będzie to tak naturalne, że nawet nie będziesz tego zauważał :-) Pozdrower
marchos
- 21:54 poniedziałek, 23 sierpnia 2010 | linkuj
Ooo, szybki jesteś, ja jeszcze nie skończyłem pisać a już pojawił się pierwszy komentator!

Na szczęście skręciłem z asfaltu na szutr, więc miejsce na upadek było dobrane najlepiej z możliwych :-)
adas172002
- 18:23 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj
Ładna pętelka.

Nic Ci się nie stało podczas upadku na boczek? Szkoda, że nie można sobie wybrać miejsca na pierwszą glebę w spd:) Na szczęście ja miałem miękkie lądowanie.
sirmicho
- 18:11 niedziela, 22 sierpnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek