z serwisu

Sobota, 20 listopada 2010 | dodano:20.11.2010
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
Prognoza na dziś nie wyglądała optymistycznie - zapowiadała się deszczowa sobota, podobnie jak piątek. Ale o poranku było jeszcze sucho, więc postanowiłem skorzystać z okazji i zabrać rower na przejażdzkę autem :-) Auto zostało w serwisie a ja wróciłem rowerem do domu. Przejechany dystans był trochę większy niż podany, gdy pakowałem rower zdemontowałem przednie koło. Z powrotem założyłem je prawidłowo względem kierunku rotacji opony, ale już niedobrze dla działania licznika. Muszę to poprawić w bliżej nieokreślonym, lecz oczywiście najbliższym, czasie.

Trasa podobna do wcześniejszej, lecz dziś skierowałem się ścieżką wzdłuż al. Zwycięstwa do Wrzeszcza i na Morenę. Coś nie halo z moją formą, bo po wjechaniu na koniec Migowskiej musiałem przez parę minut łapać oddech i odpoczywać, aż mi się zrobiło słabo. Podejrzewam osłabienie a może nawet początek przeziębienia — tfu, tfu, odpukać. Ale z drugiej strony średnia w porównaniu z wyjazdem z marca — poprawiona.

Do domu zjechałem po 11. a od południa się rozpadało. Chyba nie mam co narzekać.