różne sprawy w okolicy

Czwartek, 14 kwietnia 2011 | dodano:14.04.2011
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
W skrzynce pocztowej znalazłem zawiadomienie z poczty. I zachciało mi się kawy z ikea – okazało się że jest nawet tańsza niż poprzednio. Zobaczymy czy będzie równie dobra jak ta droższa kupiona poprzednio.

Podjechałem sobie pod górkę z Matemblewa na Matarnię i przyznaję – było ciężko. Sił mi nie brakuje, gorzej z łapaniem oddechu.

Ze wszystkich góreczek pod które podjeżdżałem w Gdańsku, ta z Matemblewa do Matarni chyba najbardziej daje w kość. Chociaż już dawno tam nie wjeżdżałem. A na Reja w porównaniu z tym jest lajcik- nawet pod ostrą.
marchos
- 19:49 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj
Adaś, spokojnie spokojnie... mnie dopiero teraz zadyszki mijają.
Ostatnio coś często właśnie myślę o tym podjeździe na Matarnię z Matemblewa, a podjeżdżałem tamtędy chyba tylko raz. Jak opanuję sprawy rowerowo-hamulcowe to może się wybiorę.
sirmicho
- 05:26 piątek, 15 kwietnia 2011 | linkuj
Dzięki, Twoje pętle na Reja to też nie byle co. Cały czas szukam okazji żeby tam pojechać, może się uda w weekend?
adas172002
- 21:02 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj
Oj znam to. Mam tak samo :-( Sił nie brakuje, tylko oddechu. A górka z Matemblewa do Matarni to naprawdę szacunek że podjechałeś.
marchos
- 20:03 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epobi