TPK – pętla

Sobota, 1 października 2011 | dodano:01.10.2011
Pr. maks.:40.21Temperatura:18.0 HRmax:167( 92%)HRavg133( 73%)
Kalorie: 1768kcalPodjazdy:mRower:
Skorzystałem z wolnej chwili i wyskoczyłem sobie na moją standardową pętlę po TPK. Zjechałem do Nowca, po drodze przez poligon przy Stawie Wróbla postawiono biało-czerwony szlaban. Taki sam stoi też na asfaltówce przy skrzyżowaniu z drogą z płyt w stronę stadniny.

Z Nowca żółtym szlakiem do Matemblewa, gdzie przeskoczyłem na niebieski aby wspiąć się szczyt Bytowskiej. Dalej zjazd do Doliny Radości Szwedzką Groblą i nawrót Bytowską do leśniczówki, gdzie skręciłem na Węglową. Droga Węglowa jest już przebudowana, szeroka na dwie jezdnie, z odwodnieniami po obu stronach. Ciekawe czy ją wyasfaltują. Powinni chociaż ją utwardzić, bo na razie jeździ się po niej gorzej niż przed przebudową – nawierzchnia jest zbyt sypka. Na końcu Węglowej skręciłem w dół i zjechałem do Doliny Zgniłych Mostów, i znowu na Bytowską. Na kostce do Bytowskiej minąłem jakiegoś bikera bardzo podobnego do Lusziego. Nie widziałem dobrze, bo miałem muchę w prawym oku :-)

oops, przepraszam, ale na szwedzkiej staram się utrzymać dobre tempo, więc sam wiesz jak to bywa – następnym razem zróbcie jakiś szlaban czy cóś :-)
adas172002
- 20:48 niedziela, 2 października 2011 | linkuj
Jak jechałeś Szwedzką Groblą to chyba też miałeś muchę w oku bo przejechałeś koło mnie i nie poznałeś :) Byłem na spacerku z żoną i dzieciakami, machnąłem ci ręką ale nie zauważyłeś i pognałeś dalej.
dominik
- 08:54 niedziela, 2 października 2011 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera