Razem z GER

Niedziela, 30 października 2011 | dodano:30.10.2011
Pr. maks.:35.74Temperatura: HRmax:138( 76%)HRavg179( 99%)
Kalorie: 3422kcalPodjazdy:mRower:
Opis wycieczki zorganizowanej przez GER szczególnie mi odpowiadał w jednym punkcie: koniec o 13. Start wycieczki na dworcu SKM w Kamiennym Potoku, postanowiłem dojechać przez lasy oliwskie, a konkretnie to szwedzką groblą do Oliwy i dalej ścieżkami rowerowymi wzdłuż Grunwaldzkiej/ Niepodległości. Wyjechałem po 9, o 9:15 byłem w Matemblewie, kolejny kwadrans i jestem w Oliwie, przejazd przez Sopot zajął mi więcej, powodem była słaba nieznajomość okolicy i roboty drogowe na granicy Gdańska i Sopotu.

Na miejsce startu stawiłem się 10 minut przed 10. Organizator - Mieciu - pojawił się punkt 10, i po 11 minutowym oczekiwaniu na spóźnialskich wyruszyliśmy w górę. Bardzo dawno już nie jeździłem w tych stronach rowerem, dobrze było podczepić się pod wycieczkę z dobrze znającym trasę przewodnikiem.

Po przejechaniu niebieskim szlakiem do Reja wjechaliśmy na górę do leśniczówki i zjechaliśmy drogą nadleśniczych do Oliwy na Pachołek. Tutaj się pożegnałem i zawróciłem na Bytowską, w stronę domu moją standardową trasą. Reszta wycieczki pojechała z powrotem do Gołębiewa aby zjechać Rejem do Sopotu i zakończyć wycieczkę w Kolibie.

Garmin pokazał mi ponad 500 metrów podjazdów, dziwne bo po załadowaniu śladu do komputera wyszło już mniej.