na Reja

Niedziela, 11 marca 2012 | dodano:11.03.2012
Kalorie: 3432kcalPodjazdy:396mRower:
Aby wykorzystać niedzielne popołudnie już wczoraj naszykowałem sobie anlena do jazdy. Przez całą zimę robił za trenażer, więc wymieniłem tylną oponę, dopompowałem przednią i założyłem licznik. Licznik niestety kaput, więc dane wycieczki podaję wg endomondo.

Wyjazd miał być lekką i łatwą przejażdżką po ddr i asfaltowych drogach w lesie. I tak było do chwili gdy zachciało mi się szukać połączenia pomiędzy Nową Słowackiego i wyłączonym odcinkiem Słowackiego za lotniskiem. Władowałem się w jakieś masakryczne, oblepiające wszystko błocko. Co gorsza, muszę przyznać że to już drugi raz, byłem w tym miejscu jakieś dwa lata temu i było równie ciężko (choć było to chyba w maju). Gdy już się wydostałem na ddr wzdłóż Nowatorów jazda dała mi wspaniałe uczucie ulgi.

Zapis mam, ale endomondo coś szwankuje i nie mogę podlinkować.

Oj nie Radiowa :-( Raz nią jechałem i to jak było suchutko i raczej się tam więcej nie wybiorę :(
Ja jechałem prawie przy samym płocie lotniska.
marchos
- 23:02 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj
Wypatrzyłem tę drogę kilka dni temu gdy próbowałem okrążyć lotnisko od strony Nowatorów. Wtedy jeszcze była bardzo grząska. Dlatego w domu przeanalizowałem mapy gogle, bing i openstreenmap i doszedłem do błędnego wniosku, że można trochę na około objechać płot lotniska (ulice Azymutalna i Radiowa wyglądały na mapie całkiem solidnie :-)
adas172002
- 20:46 poniedziałek, 12 marca 2012 | linkuj
Ja jechałem pomiędzy starą a nową Słowackiego w listopadzie ub. roku http://marchos.bikestats.pl/615103,wycieczkawloczegarekonesans.html i wtedy było całkiem przyzwoicie. Było troszkę błocka, ale na tyle mało że bez problemu można było jechać.
marchos
- 21:57 niedziela, 11 marca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa byloi