JP II

Piątek, 2 kwietnia 2010 | dodano:02.04.2010
Kalorie: 735kcalPodjazdy:179mRower:
Nie przemiawia do mnie ta cała gadanina o pokoleniu JP II. Ale na kręcenie każda okazja jest dobra :-) więc punktualnie stawiłem się na miejscu zbiórki przejazdu rowerowego dla uczczenia 5 rocznicy śmierci Papieża - Polaka. Dziś punktualność została ukarna - oczekiwanie na start przeciągnęło się dobrze ponad kwadrans akademicki, a temperatura na zewnątrz raczej odbiegała od oczekiwań. A po starcie nie było lepiej, bo przejazd 49 rowerzystów w różnym wieku, kondycji i nierównym poziomem umiejętności siłą rzeczy równał do poziomu najsłabszych. Tak więc nawet jadąc marzłem, a w dodatku czas uciekał. Na molo w Brzeźnie pożegnałem się i pognałem z blatu w stronę domu. Po drodze mijałem cel przejazdu - kościół Opatrzności Bożej z pomnikiem JP II. Ściana kościoła była świątecznie podświetlona różowymi (tak, o zgrozo) lampami i udekorowana fioletowymi szarfami. Widok z pogranicza kiczu. Pewnie będzie go można obejrzeć na zdjęciach w relacji na stronie RwM.