nowe oponki

Niedziela, 20 marca 2011 | dodano:20.03.2011
Kalorie: 1497kcalPodjazdy:262mRower:
W sobotę wymieniłem opony w anlenie na kupione od Topola semi-slicki. Chciałem je wypróbować na jakiejś dłuższj trasie szosowej, ale po pierwsze trochę się za długo wylegiwałem w łóżku, a po drugie gdy już się wyszykowałem na rower czekał mnie mały zonk - kicha w przednim. Ostatecznie więc zamiast w trasę na Przegalinę (opisaną u Dominika tydzień temu) pokręciłem w stronę Sopotu. Oponki zgodnie z moim zamysłem dają mi przewagę technologiczną na ścieżkach rowerowych, gorzej z jazdą przez poligon po piachach i błocie. Ale za parę tygodni droga powinna się poprawić i wtedy będzie lepiej, nawet w tych słabszych odcinkach.

Wycieczka w tempie raczej rekraacyjnym, nie miałem ochoty na więcej. Trochę zmarzłem w stopy, trzeba było zabrać ochraniacze. W drodze powrotnej chciałem sprawdzić czy da się jakoś przejechać po świeżo budowanym odcinku Kartuskiej Północnej. No więc się nie da — nie mam sposobu aby do niej dotrzeć przez plac budowy. A na Cedrowej budowa stanęła w miejscu. Jest dokładnie tak jak w listopadzie.

Nie wiem czy jest się czym pochwalić ale dałem radę Cienistą na Chełm. Zresztą na Chełmie też przebudowa Witosa sprawiła, że część ścieżki rowerowej jest nieprzejezdna. Podobna sytuacja na Jana Pawła II — trwa rozbiórka betonowej nawierzchni po dawnym pasie startowym. Nie wiem tylko co tam jest w planach.