wycieczka na Hel

Sobota, 7 maja 2011 | dodano:07.05.2011
Kalorie: 7056kcalPodjazdy:335mRower:
Wczoraj rzuciłem w pracy pomysł: płyniemy tramwajem wodnym na Hel i wracamy do Gdańska. Totalny spontan, nie było planowania trasy, nie ustaliłem nawet gdzie chcę zakończyć wycieczkę. Dlatego wyszło nam z Maćkiem prawie 120 km, ja dodaję także dojazd na przystań do Gdańska.

Zapis trasy, jak zwykle ostatnio, na endomondo:

@Michał, endomondo szybko się rozwija, kilka miesięcy temu bardziej odpowiadał mi Runkeeper (który też nie stoi w miejscu), ale w obecnej formie endo mnie zadowala – dlatego ostatnio w nim rejestruję krótkie trasy. Na rejestrację dłuższych nie pozwala mała żywotność baterii w iPhone :-( Ale np. na N71 (chyba, jeśli dobrze pamiętam model aparatu) endo może działać nawet cały dzień, sam nie wiem jak to możliwe.

W endo bardzo podoba mi się że każdy może zorganizować (po ang.) challenge, a te organizowane przez Endo są osadzone w naszych realiach. I poza tym wszystkim nie wiem czy wiesz ale endo jest rozwijane przez sporą grupę z Polski (sama firma jest chyba z Dani) – więc w pewien sposób wybierasz polską myśl techniczną :-)
- 19:39 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj
Adam, jeżeli o mnie chodzi- to spoko. I tak bym nie pojechał, bo tego wyjazdu z kolegami z pracy nie miałem jeszcze wynegocjowanego, więc na ostatnią chwilę i tak bym nie podjął negocjacji.
marchos
- 21:10 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj
Miałem konto na endomondo, potestowałem i wypisałem się. Niestety w obecnej formie ta aplikacja mnie nie przekonuje.
sirmicho
- 20:20 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj
@Michał, powodem tego że nie widzisz zapisu śladu jest ustawienie mojego konta na endomondo - ślady są widoczne wyłącznie dla moich znajomych z endo. Zapraszam i zachęcam do dołączenia - nie wiem tylko czy masz ochotę :-)
- 19:44 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj
Adaś jak wejdę w ten link to widzę szczegóły wycieczki (dystans, czas, prędkość itp), mapę, ale bez śladu trasy. Muszę być zalogowany, żeby to zobaczyć czy jak?
sirmicho
- 05:53 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj
No ładnie, ładnie. Ja mam w planach cały czas Hel w obie strony, ale nie wiem kiedy uda mi się to zrealizować.
- 05:48 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj
Oops, przepraszam że nie dałem znać. Ale na usprawiedliwienie powiem że pomysł powstał w piątek wieczorem, więc nie miałem zbyt wiele czasu na jego rozgłaszanie…
- 05:55 niedziela, 8 maja 2011 | linkuj
No brawo!!! Pięknie!!! Ha ha najśmieszniejsze, że koledzy z pracy też chcieli się wybrać dziś na Hel tramwajem i wrócić rowerkami (miałem jechać z nimi) ale przenieśli wyjazd na przyszły tydzień, a ja w przyszłym nie mogę.
marchos
- 21:52 sobota, 7 maja 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini