czarnym szlakiem Wzgórz Szymbarskich

Niedziela, 1 kwietnia 2012 | dodano:01.04.2012
Kalorie: 3239kcalPodjazdy:397mRower:
A więc mogę potwierdzić – na czarnym szlaku mamy znowu mostek przez Radunię.

Mostek na Raduni by adas172002, on Flickr

Mimo obaw o pogodę, umówiliśmy się z Maćkiem i Jackiem. Maciek zaplanował sobie caly dzień na rowerowanie, reszta miała czas do obiadu, więc pojechaliśmy z Otomina w stronę świeżo odbudowanego mostku na Raduni. Wczorajsze załamanie pogody rozmiękczyło leśne drogi, więc miejscami było mokro i błotniście. Ale za to przejrzystość powietrza na 5.

Po drugiej stronie Raduni skręciliśmy w lewoprawo, pierwszy raz pojechałem w tę stronę. Na końcu lasu czekał nas fajny podjazd, zrobiłem kilka zdjęć, które niestety nie oddają jego nachylenia a i widoków ze szczytu.

Podjazd by adas172002, on Flickr

Pierwszy Jacek by adas172002, on Flickr

No i koniec pedałowania by adas172002, on Flickr

Po nawrotce było lepiej by adas172002, on Flickr

Maciek dał radę za pierwszym razem by adas172002, on Flickr

Dalej już pojechaliśmy szosą, wiatr w większości wiał z boku. Na skrzyżowaniu za Niestępowem Maciej pojechał w stronę Kartuz, a ja z Jackiem przez Lniska i Czaple do domu. W drodze powrotnej wzdłuż lotniska podskoczyła mi temperatura na liczniku: na początku w Rębiechowie było 4°C, a w Gdańsku na rondzie turbinowym - już 10°!