pełen wypoczynek na rowerze i nie tylko

Niedziela, 15 lipca 2012 | dodano:15.07.2012
Kalorie:kcalPodjazdy:mRower:
W sobotę pojawiła się opcja aby pograć w speedmintona. Nigdy wcześniej nie słyszałem o takim sporcie. Więc pojechałem na miejsce zbiórki przy jeziorku na Wileńskiej. Okazało się że to taki badminton XXI wieku :-) z trochę lepszym sprzętem niż ten, który katowałem jako nastolatek. Była też próba zabawy skakankami w doubledutcha, ale ten sport to za dużo dla nieruchawych xx-latków (każdy wpisze wie co ;-)

Po zabawach w zieleńcu wskoczyliśmy na rowery. Trasa bez określonego celu, czysto rekraacyjna. Zahaczyliśmy o jakieś chaszcze, teren budowy przy Piekarniczej, podjazd na Myśliwskiej (ten podjazd), nową pętlę autobusową na przedłużonej Myśliwskiej, drogę z Nowca na Kiełpinek – nie do końca, bo na szczycie off-road'owcy zrobili z niej straszny pasztet. Więc zawrociliśmy i przez Srebrzysko zjechaliśmy do Wrzeszcza i dalej na Zaspę. Chciałem zobaczyć niedawno postawiony pomnik JP2 i RR w Parku Ronalda Reagana. Wydawało mi się że postacie będą naturalnych rozmiarów – niestety są nieznacznie (powiedziałbym o 25%) większe, co psuje efekt intymności obcowania z nimi. Niemniej wokół pomnika był wielu oglądających i fotografujących się ludzi. JP2 ściąga wielu nawet jeśli jest z brązu :-)

pomnik JP2 i RR © adas

Mamy też inny nowy pomnik, niestety nic nie wiem o jego historii. Mi osobiście postać na pomniku kojarzy się z prezesem PiSu.

pomnik Powiew Wolności © adas

Potem już zaczęło brakować czasu i przez Oliwę i Bytowską wróciliśmy na Morenę. Może będzie powtórka :-)